Έναρξη μαθημάτων μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων- Διάθεση self test από τα Φαρμακεία

CategoriesΑνακοινώσειςΑρχικήΕνημέρωση γονέωνΌλες οι Ανακοινώσεις

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!! ΤΟ 2022 ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ SELF-TEST ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ

 Αγαπητοί γονείς,

 τη Δευτέρα 10/01/2022 ανοίγουν τα σχολεία και πρωταρχικό μέλημα όλων μας και αυτή τη χρονιά είναι η ασφαλής και αποτελεσματική διά ζώσης λειτουργία του σχολείου μας, καθώς η πανδημία βρίσκεται σε εξέλιξη. Το γεγονός ότι υπάρχουν δυσκολίες καθιστά ακόμα πιο αναγκαία την καλή συνεργασία όλων μας.

Θα θέλαμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε ότι η δωρεάν διάθεση των self test ξεκίνησε σήμερα 05-01-2022 από τα φαρμακεία για όλους τους μαθητές (εμβολιασμένους και μη) και τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, και θα διαρκέσει έως το Σάββατο 8 Ιανουαρίου. Μόνο για την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων το self- test θα πρέπει να γίνει έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10 Ιανουαρίου), της Τρίτης (11 Ιανουαρίου) και της Παρασκευής (14 Ιανουαρίου) τηρώντας προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης του . Τις υπόλοιπες εβδομάδες το test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο. H δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19

Ο/Η μαθητής/τρια επιδεικνύει, χωρίς να παραδίδει, τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό. Η βεβαίωση φυλάσσεται από το μαθητή  μέχρι την πραγματοποίηση του επόμενου self- test όπου και αντικαταστάται με τη νέα.

Σας παρακαλούμε να παρακολουθείτε την ιστοσελίδα του σχολείου για νέες ανακοινώσεις εις αναμονή των νέων πρωτοκόλλων λειτουργίας του.

Ευχαριστούμε για την συνεργασία !!!  

Δείτε ή εκτυπώστε την ανακοίνωση σε μορφή pdf.

About the author